Tänään on sitten toiseksi viimeinen työpäivä ja sitten pääsee omien harrastusten pariin enemmän. Nimittäin valokuvausta harrastamaan. Toki minulla on pieniä suunnitelmia, mutta niistä enemmän tiedän vasta sitten keväällä ja olen hakenut paria tyäpaikkaakin katsotaan miten äijän käy. Mutta tällä hetkellä haluan vaan vähän miettiä, että mitä teen jatkossa ja millaisia töitä. Sen tiedän ainakin että valokuvausta haluan harrastaa enemmän mitä viimme vuosina olen tehnyt. 

IMG_7641.jpg

Kuvassa on meidän toinen kissamme Ninni 9 vuotta. Ninni on vähän sellainen oman tien kulkija kissana ja haluaa aina tehdä asioita oman pään mukaan. Hyvin monet kissathan on sellaisia, että tekee niin kuin otse haluaa Ninni varsinkin on sellainen joka kulkee omia polkujaan. Kissat on mun suuri elämäni ja olen kissa ihminen toki koiratkin on mukavia, mutta enemmän vaan diggaan kissoista jos voisi näin sanoa. Kissoissa kiehtoo minua se niiden persoonallisuus ja kun ne on vähän sellaisia oman tien kulkijoita kuten minäkin en todellakaan halua kulkea minkään massan mukana. Tiedän sen,e ttä minua vihataan ja rakastetaan, mutta kaikkia ihmisiä ei voi todellakaan miellyttää. 

IMG_7656.jpg

Valokuvaus on todella mukava harrastus siinä oppii koko ajan jotain uutta. Valokuvauksesta oppii koko ajan jotain uutta ja siinä saa uusia vinkkejä toisilta ihmisiltä. Valokuvausta voi oppia oikeastaan vain valokuvaamalla ja tietysti kuuntelemalla vinkkejä toisilta ihmisiltä. 

IMG_7655.jpg

Nämä kolme valokuvaa on otettu samasta paikasta kun nuo kaksi ylimmästä kuvaa, mutta hieman eri aukoilla ja muilla säädöillä. Minä en muokkaa kuviani millään ohjelmalla oikeastaan kun en osaa muokata ja ei ole oikein kiinnostusta.

 

IMG_7654.jpgIMG_7653.jpgIMG_7652.jpg

Ei nämä valokuvat varmasti kovin onnistuneita ole, mutta yritetty on ainakin ja yritän kehittyä valokuvaajana vielä, mutta tähänkin päivään mennään hyvillä mielin.

Ja ilon kautta tiistai päivään.